februarie 02, 2013

Am o carte calatoare de daruit - mari binefaceri cu valori marunte


         Deoarece a trecut mai bine de o luna de la "saptamana mare" de dinaintea Craciunului,asa intr-un final, m-am hotarat si eu sa ma las patruns de marele spirit al bunatatii laice specifice perioadei.Imi era destul de greu sa fac concurenta energiilor pozitive emanate din toate directiile,am considerat ca aportul meu la aceasta vibratie colectiva craciunistica este arhisuficient daca ma abtin o saptamana sa nu strecor in peisaj vreo  vorba de ocara,indiferent cati taximetristi imi taie calea pe strazile din Baia Mare.

          Cand vine vorba de beletristica,in aceasta faza a discutiei, am sa va las pe voi sa va procurati cartile care va intereseaza,pe acest subiect eu va propun sa acceptati sub forma de cadou o carte esentiala pentru cei care considera ca literatura de dezvoltare personala are si partile ei bune.
Una dintre cele mai reusite scrieri care abordeaza distinctiile esentiale dintre etica personalitatii si cea a caracterului in conduita umana precum si cele 7 trepte esentiale ale devenirii unui om de caracter cu adevarat valoros pentru familie si societate este cartea "The 7 habits of highly effective people" scrisa de autorul american (desigur...) Stephen R.Covey.
           Eu am cumparat-o,am citit-o de cateva ori asa ca i-a venit randul sa isi faca treaba si pentru altii oameni cu mintea dispusa sa se trezeasca.Din pacate am un singur exemplar de daruit asa ca m-am gandit ca departajarea intre cei care o vor solicita sa se faca pe considerente extrem de subiective.Asadar, cartea va merge la cel/cea care va avea cea mai interesanta/amuzanta/plina de substanta/eficace,etc... postare ca raspuns la intrebarea zilei:

          De ce este locul acestei carti  in biblioteca ta?

P.S.: Costul "livrarii" la domiciul castigatorului mi-l asum in intregime  si arunc bonus si  costul urmatoarei calatorii a acestei carti catre noi orizonturi extra-baimarene...Good luck!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multam de comment,te mai astept! Te-am tzucat!