februarie 09, 2013

Be the change.....

Be the change you want to see in the world.....

De atât de multe ori spun, gândesc asta în ultima vreme încât tind să cred că are să devină un automatism, un gest reflex...și aș vrea să fie așa. Chiar am să fac un exercițiu dimineața, în oglindă, am să-mi spun asta cu voce tare: be the change you want to see in the world.
Nu este suficient să știi ce ai de făcut. Trebuie să și aplici, nu? Să vrei nu este destul. Trebuie să și faci!
Aici ne blocăm mulți dintre noi....

Azi am luat parte la o inițiativă foarte bună a unor tineri (am să vorbesc mai pe larg despre eveniment altă dată), a fost o dupăamiază folosită în mod util, plină de inspirație și motivație. Persoanele care au susținut evenimentul au fost de nota 10, buni vorbitori, profesioniști, au încercat să facă oarecum lumină în zona de informație privind leader-shipul. Auditoriul a fost format, în mare majoritate, din tineri, eu sincer mă așteptam să fie mai multă lume, dar asta e altă poveste.... În fine, unde vreau să ajung este că, și azi, am auzit această cugetare a lui Ghandi de câteva ori. Și eu și toți cei din sală. Sunt curioasă însă câți se vor gândi la asta? Câți dintre cei prezenți realizează că schimbarea e în ei, în fiecare din noi? Că o viață profesională, personală bună  depinde doar de fiecare din noi? Că doar noi putem face diferența? Sunt convisă că, fiecare din cei prezenți știe asta și că și conștientizează. Dar oare aplică?
Avem informațiile necesare, dacă nu, avem resurse destule pentru a le obține. Trebuie doar să ne ridicăm în picioare și să fim schimbarea!
Și legat tot de evenimentul/training de astăzi, putem crea o nouă generație de lideri vizionari și inovatori (indiferent de domeniul în care activează)? Au ei motivație? Au resurse? Eu răspund cu DA la toate astea. Cu o condiție!
Să nu uităm SĂ FIM SCHIMBAREA PE CARE VREM SĂ O VEDEM ÎN LUME !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multam de comment,te mai astept! Te-am tzucat!