martie 05, 2013

"Arbeit macht frei"? Serios?

          Pai tot vorbesc despre demnitate deoarece cred ca e al doilea lucru cel mai important de invatat,pe primul loc fiind facutul nevoilor pe olita.Demnitatea e sursa primara pentru multe alte trasaturi care dau valoare unui om,indiferent in ce loc te arunca hazardul.E printre putinele lucruri care nu iti pot fi luate,care nu dispar din viata ta cu viteza cu care dispar toate valorile materiale care te inconjura.Cea mai buna referinta despre valoarea demnitatii se regaseste in cartea unui om care si-a salvat viata practicand dragostea si demnitatea in timp ce era detinut intr-un lagar de concentrare nazist- A spune da vietii in orice conditii:o experienta psihologica in lagarul de concentrare-Viktor Frankl.
            De ce aceasta alaturare-demnitate,Viktor Frankl si nemtii? Deoarece stirile din ultimele doua zile plus cateva tone de documentare sorbite pe National Geographic pe tema celui de-al doilea razboi mondial imi activeaza singura sinapsa neuronala de care sunt capabil de cate ori vad declaratiile nemtilor la adresa Romaniei si a romanilor.Imi arati o stire despre Schengen si ce zic nemtii... imediat imi readuc aminte de lagarele naziste.Il pomenesti pe ministrul lor de interne...instant revad cu ochii mintii milioanele de morti in camerele de gazare si cele cateva zeci de milioane de morti prin toata lumea provocate de ambitiile marelui conducator german. Atunci ii bagau in pamant pe cei nevrednici de specia lor de arieni falosi,astazi inchid portile altor specii in cautare de orizonturi financiare mai bune.Nu ne mai gazeaza dar la nivel principial reactia Germaniei cu privire la intrarea Romaniei in Schengen este identica.
            N-am muncit o zi in nici o tara straina si nici nu intentionez sa o fac vreodata,nici eu si probabil nici alte 19 milioane de romani care mai suntem in Romania. Sa ne intelegem bine-nu am ramas in Romania de imbecili ci am ramas aici in urma unei decizii constiente si pe deplin asumate.
            Asa ca daca intra sau nu Romania in Schengen mi-i se falfaie maiestuos pe langa regiunea sacrala,poate sa transpire nervos inca o generatie de politicieni pana ne mai integram in ce vor ei ca io nu ma duc oricum.E pacat doar ca nu le aratam  mai des copiilor de astazi cum aratau nu cu mult timp in urma natiunile care si-au pierdut demnitatea pentru ca macar ei sa nu repete greselile istoriei-asa sper ca nu ar mai ajunge vreun conducator comunist sa asupreasca Romania si vreun psihopat austriac sa imbecilizeze Germania.
              Auf widerzein sau ceva...."Arbeit macht frei" la mine in tara,mah!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multam de comment,te mai astept! Te-am tzucat!