ianuarie 22, 2013

Iti multumesc Doamne pentru Telecomanda!


       S-a redeschis acu'de curand din nou prin toate canalele de media dezbaterea cu privire la rolul  acestor mijloace de informare,valoarea lor educativa (daca au,declara ori isi asuma vreuna) si publicul tinta.Evident isteria e cauzata de divortul monden al anului-Banica Jr. si Andreea Marin- si de maniera in care presa a inteles sa isi faca "meseria" avand acest subiect ca focus-declaratii,poze de prin Dubai,urmariri cu masina,circ,bodyguarzi,claxoane si alte balosenii  demne de o specie de curand " avortata" de show-urile pacatoase de la miezul noptii.
        Morala isteriei in opinia mea este una foarte sanatoasa: Las-o,bah, sa mearga cu claxoane si tot acaretul ca io' am medicamentul perfect pentru astia: Telecomanda! Am tehnica necesara si puterea sa imi activez liberul arbitru lasat de D-zeu si i-am fript pe cancan-isti cu butonul de P+ si jur ca nu m-am oprit pana pe Moise Guran sa vedem ce mai e cu criza si cu dobanzile de tara terorista pe care le mai camataresc bancile prin Romanica.
       Vapoare de energie irosita catre subiecte care isi vor avea savoarea pentru publicul tinta indiferent cat propaganda intelectualista se va face in continuare,televiziuni care isi trag seva salariilor cu miros de latrina de pe rating-ul facut pe pielea altora in momentele lor de negura emotionala vor mai exista in continuare.Asa cum pentru toti cei care nu servesc lacrimile altora ca bautura racoritoare vor mai exista teatre,vor mai exista librarii si biblioteci si asa trebuie sa ramana.N-as vrea data viitoare cand intru in biblioteca din Baia Mare sa dau nas in nas cu o gasca de interlopi pipaitori de gagici intelectuale.Tot timpul aceste segmente sociale au avut felul propriu de a se exprima si locurile in care sa se exprime si,thank you Jesus, inca n-au descoperit ca e gratis sa stai in foaierul teatrului  la o cafea cu manelista personala in poale.
       Toate aceste locuri nu sunt doar stabilimente ale celor care profeseaza in ele,locuri care gazduiesc secole de cultura acumulata pe hartie ci sunt si locurile in care te intalnesti cu oamenii care stii ca sunt ca tine si  ca au preocupari similare si mie imi face placere sa "share-uiesc" aceleasi trepte cu oamenii astia.
       
       Asa ca,fratilor, suntem in siguranta! Pana terminam noi de citit cartile din Biblioteca Judeteana va promit eu ca trece si divortul celor doua vedete "atat de iubite".Si daca trece asta si divorteza altii remember: Liber-arbitru si butonul rosu de pe telecomanda! Succes la apasat!

        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multam de comment,te mai astept! Te-am tzucat!