iulie 31, 2014

Respect,Maria Cociorvan! Urasc ce ai ajuns,Romania!

 Cine e Maria Cociorvan? Nimeni.Nimeni important.O batrana dintr-o comuna din Suceava.Si daca pana acum nu ai auzit de Maria Cociorvan e mare pacat.Pentru ca aceasta doamna,desi termenul il folosim de obicei pentru a cuprinde fandoselile,titlurile si rangul la o femeie, este printre putinii oameni care mai merita atentia noastra neintrerupta.E printre putinii oameni care mai depoziteaza ceea ce a fost autentic in tara mea,care arata ca romanii,care vorbeste ca romanii mei si care se trezeste in fiecare dimineata din cate i-au mai ramas respirand  omenia si cinstea cu care ne madream odata,demult,odinioara...

E plina televiziunea de aceasta mare doamna a neamului romanesc,cautati-o si vedeti de ce ma mandresc cu ea.Deoarece ar trebui sa fie si mandria voastra.Nu ma mandresc cu politicienii tarii mele,cu siguranta nu ma mandresc cu animalele care au saltat-o cu duba lor animalica si care au condus ca animalele pana la DNA Bucuresti sa o ancheteze pentru dare de mita-oua si o gaina.Pe care nu le-a dat.

Nu se gasesc bani in tara asta pentru nimic-pentru medicamente,pentru pensii,alocatii sau creta in scoli.Dar ca animalele infernului sa frece duba de la Bucuresti la Suceava au gasit bani animalele.O intreaga armata de stalinisti balosi au gasit coruptia,pecinginea tarii mele,frana dezvoltarii democratiei animalice romanesti.Interloapa,criminala,delapidatoarea,tradatoarea,spaguitoarea,traficanta de influenta a ajuns in duba lui Hitler.

Nu mai sunt modele de urmat? Mai sunt! Nu mai sunt multe.Aceasta batrana a imbatranit superb,exact cum visez si eu sa imbatranesc-cu fata ridata de emotiile traite in timpul vietii si cu o onoare care contamineaza

Dormi,Romania! Manca-te-ar animalele de vie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multam de comment,te mai astept! Te-am tzucat!