decembrie 13, 2012

O unealta magica-Use it with caution!!!

     Deoarece ultimul secol a demonstrat cu varf si indesat de ce e capabila rasa umana avem tendinta sa desconsideram ori cel putin sa trecem cu vederea lucrurile care,o data invatate,intra in automatismele functiilor umane si le exersam fara a le mai da vreo mare importanta.Dupa ce am inventat masina,electricitatea,televiziunea, am trimis oameni pe luna...pe care sa-i vedem la televizor...,etc... iti vine foarte greu sa te stapanesti in a  cauta lucrurile care sa depaseasca in intensitatea emotiei cele enumerate mai sus,lista realizarilor demne de marcat e extreeem de mare.
     Eu m-am hotarat sa ma opresc la una bucata unealta-magica-Vorbirea.Mie imi pare fenomenal cum aerul care iese prin corzile vocale poate produce sunete care ne transpun in cuvinte inexistente ca forma materiala toate emotiile,bucuriile,supararile,dorintele,rugile,iubirile,deznadejdile si cate multe altele.Fenomenal! Si aceste mici vibratii prin aer ajunse in urechea celui care le asculta pot produce ceva care nu exista dar care au forme atat de concrete uneori incat ai impresia ca le poti atinge-Gandurile!
     Daca am fi fata in fata am constata impreuna acest miracol.Cred ca il putem incerca si asa,in forma scrisa:
-Imagineaza-ti un elefant rosu care canta la chitara pe scena teatrului din Baia Mare ?
    A mers? L-ai vazut pe elefant?Intelegi acum ce face vorbirea?

    Asta face.Si asta faci si tu cu fiecare cuvant pe care il adresezi cuiva.Am rugamintea ca incepand de azi sa intelegi ca ai puterea  de a naste ganduri/emotii/reactii in oamenii pe care ii intalnesti.Daca ai o zi proasta si tipi la copilul tau pentru vreo traznaie pe care azi nu o mai tolerezi dar pe vremea ta o faceai de zece ori mai nasoala atunci trebuie sa fii constient ca tipatul tau naste in copilul tau o spaima ori o durere.Ai puterea  sa darami visele unui om cu doar cateva cuvinte la fel cum ai puterea sa ii lauzi pasiunile si sa-l incurajezi sa le dezvolte.
    Arunca samanta unui gand bun in sufletul si mintea unui om,vei avea un prieten in el pentru totdeauna!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multam de comment,te mai astept! Te-am tzucat!